Museomix edition 2020

Salut @Estelle, @Chiara et @Vassiliki,

Pour finir on prolonge l’appel jusqu’au 7 juillet comme plus au moins discuté?

Merci pour vos confirmations,
Luca


Hi @Estelle, @Chiara and @Vassiliki,

Finally we extend the appeal until July 7 as more or less discussed?

Tanks for your confirmations,
Luca

Salut Lucas,

On prolonge jusqu’au 7 juillet, pas de soucis !

Hi Lucas,

Ok for the 7th July, no problem.

Estelle / Museomix Normandie

Hello Luca. Sorry for the delay.

With pleasure until July 07

Jean-Marc for Museomix Belgium

Bonjour @samy , @lpalli ,

J’ai cree dans le cms du site web la page Musee pour “l’espace de l’Art concret”, Mouans Sartoux pour l’edition 2020.
Toutes les informations sont renseignees, cependant la page ne se publie pas.
Est ce que vous pourriez regarder s’il y a un souci et publier ma page.

Merci beaucoup pour votre aide!
Catherine

Bonjour @Catherine06 ,

La page “Musée” n’est que la première étape sur les deux.

Tu dois aussi créer une page “Lieux” afin de pouvoir relier ce musée à ta communauté et à l’édition 2020. C’est ainsi que “l’espace de l’Art concret” apparaîtra dans la liste des musées 2020 participants.

N’hésite pas à t’inspirer des autres pages Lieux (par exemple Bruxelles - Maison Autrique que j’ai créée pour cette année)

Bon courage,
Jean-Marc pour MuseomixBE

Hi everyone,

Which communities think they need a second call for participants?

When can we start the operation? Early September? Mid-September?

Thank you all for your answers. I think Museomix Normandie might need it (no dev as always).

Estelle // Museomix Normandie

1 Like

Hello Estelle,

I’m waiting for internal confirmation but Belgium will probably need a second call.

Usually, the second call is from September 1 to 30.

Jean-Marc for MuseomixBE

PS : Estelle, we still need your museum presentation on the site Museomix.org :stuck_out_tongue:

https://www.museomix.org/?post_type=museomix

1 Like

Hi Jean-Marc,

Thanks for your return !

Yes, I know, we have relaunched the museum. Hope we can upload it soon :smiley:

Estelle for Museomix Normandie

Bonjour @lpalli

On peut compter sur toi pour le formulaire “Second Call” ?

*/ Tente son sourire le plus charmeur possible */ :smiley:

Salut Jean-Marc,

Oui absolument, je vais relancer le formulaire d’inscription du 1er au 30 septembre comme prévu l’année passée à Caen. Je n’ai pas vu passer le temps et je suis presque en retard :wink:

@Jean-Marc, @Estelle, @Chiara, @Vassiliki et @Laurene: vous me confirmez qu’il faut ouvrir à nouveau les inscriptions pour vos éditions de Museomix 2020?

Merci Luca


Hi Jean-Marc,

Yes, I’ll reopen the subscription from September the 1st to the 30th as planed last year in Caen.

@Jean-Marc, @Estelle, @Chiara, @Vassiliki and @Laurene:you can confirm you need this new submission for your Museomix 2020 editions?

Merci Luca

2 Likes

Hi Lucas,

Thnak you for your support and yes, we need a second call. Is it possible to block some profils ? We just need graphisme and fabrication for the time being.

Estelle

Hello Luca,

Yes, we confirm for Belgium :smiley: :smiley: Thanks a million for taking care of this!

Chiara

Hi @Estelle,

I think last year I was able to manage profiles depending on the location, I’ll try to restore this special feature for your request.

Luca

Le formulaire d’inscription est disponible à l’adresse https://form.jotform.com/202436217101339 jusqu’au 30 septembre.

J’ai publié l’information sur Facebook mais je n’ai pas les accès pour le faire sur Twitter, quelqu’un peux le faire?
Je n’ai pas le temps pour mettre l’information sur le site museomix.org, vous pouvez le faire? Sinon je vais chercher à le faire en soirée…

Merci Luca


The subscription form is available at the URL https://form.jotform.com/202436217101339 until September the 30th.

I published the information on Facebook bit I don’t have the access to do it on Twitter, somebody can do it?
I don’t have the time to push the information on the website museomix.org, you can do it? Otherwise I’ll try to do it this evening.

Thanks Luca

Yes Lucas ! Thanks !
On our event, we have very, very few candidates.
Laurène

J’ai fais un Tweet sur le compte de Museomix. J’ai également fait un édit de la publication Facebook.
Pour le mettre en avant sur le site il faudrait voir si @samy peut le faire :slight_smile:

I tweeted on the Museomix account. I also made an edit of the Facebook publication.
To put it forward on the site you should see if @samy can do it :slight_smile:

Hello @lpalli

Could you tell me where I can find the file “Second Call applications” ?

Many thanks
Jean-Marc for MuseomixBE

Hi Jean-Marc,

Sorry I procrastinated this task :frowning:

I just shared the “Google Sheets” containing the second call applications to the same addresses as for the first, museomixbe@gmail.com in your case :wink:

If somebody need a share please reply here or send me a private message.

Cheers,
Luca

1 Like

Hi everyone,

Thanks Lucas for the second call.

But we have the regrets to announce that the event is canceled for Normandy, due to the covid situation. Certainly report to 2021. So, can we correct the information on the website please ? Thanks for your support and enjoy your edition !!

Estelle for Museomix Normandie

:disappointed_relieved:

1 Like